Přišli jste si k nám koupit svůj nový kapesník a teď jste bezradní a nevíte kudy kam?

Jak probíhá proces od objednání až po doručení?

  • V naší nabídce si vyberete libovolný kapesník (včetně kapesníků zabalených v krabičce, sáčku a pod.).
  • Vyberete si možnost “přidat výšivku” a v okně s nabídkou výšivky vyplníte text, který chcete na kapesník vyšít, vyberete si font monogramu, barvu výšivky a vyberete si umístění na kapesníku. Pokud máte nějaký zvláštní požadavek, napište ho do poznámky.

(Mezi zvláštní požadavky může patřit třeba to, že si objednáte 20 stejných kapesníků, ale na každý budete chtít jiný monogram. Nebo si objednáte kapesníky balené po 3, ale výšivku chcete jen na jeden a podobně.)

  • Po objednání vám přijde potvrzení objednávky do vašeho mailu. Až vaši objednávku zpracujeme, pošleme vám e-mail s náhledem vašeho textu ve vámi zvoleném fontu (pokud si font nevyberete nebo to uvedete v poznámce, pošleme vám na výběr váš text v několika různých fontech) s ilustračním naznačením umístění na kapesníku.
  • Po vašem schválení náhledu a po úhradě zakázky (u výroby výšivek na zakázku je možná pouze úhrada před samotnou výrobou a není možné doručení na dobírku) začneme s výrobou, která trvá standardně dva pracovní dny. O přesném termínu odesílání vaší zakázky vás budeme průběžně informovat.
  • Vaši zakázku odešleme na vaši adresu.

 

Jaký je minimální počet objednaných kapesníků s výšivkou?

  • Výšivky na kapesníky děláme od jednoho kusu.

Jaký kapesník z vaší nabídky si můžu pro výšivku vybrat?

  • Můžete si vybrat jakýkoliv kapesník včetně kapesníků balených v dárkových baleních, sáčcích nebo větších výhodných baleních.

Může na kapesníku být jen monogram?

  • Přestože se na kapesníky běžně vyšívají především monogramy, tak samozřejmě není problém na kapesník vyšít jiný text nebo třeba vaše firemní logo.

Jaké písmo si můžu pro monogram nebo text vybrat?

  • Pokud si dodáte podklady v křivkách (formáty ai, cdr, eps, pdf), tak může být použitý font v podstatě jakýkoliv. Pokud vlastní podklady nemáte nebo si je neumíte připravit pošleme vám náhled vašeho monogramu v několika variantách a vy si můžete vybrat ten, který se vám líbí nejvíc. Tato příprava a náhled s případnými opravami je zdarma.

Můžu si poslat vlastní data pro výšivku?

  • Ano, vlastní data si můžete poslat. Ideální jsou podklady v křivkách (formáty ai, pdf, cdr, eps…)
  • Pokud bychom s vašimi podklady měli nějaký problém, ozveme se s možnostmi, jak je možné tento problém řešit.

Jaká je cena výšivky? Platí se i za přípravu výšivky (vyšívací program)?

  • Za přípravu výšivky (za vyšívací program) se neplatí nic. Pouze v případě netypických nebo náročných příprav může být účtován příplatek za přípravu vyšívacího programu (pokud by k tomu došlo, budete samozřejmě informováni ještě před výrobou). Cena monogramu do čtyř znaků je 50,- Kč za jednu výšivku. Za každý další znak je příplatek. Cena za vyšití jednoho loga o maximálně dvou barvách (ve velikost cca 16cm2) je 120,- Kč. U složitějších log nebo u větších počtů výšivek jsou ceny individuální.

Může být výšivka jen jednobarevná?

  • Monogramy bývají ve většině případů pouze v jedné barvě, ale není problém udělat monogram, jiný text nebo logo vícebarevné. Počet barev má pak ale drobný vliv na cenu výšivky.

 

Jak dlouho trvá vyrobit kapesník s výšivkou?

  • Kapesník s výšivkou vyrobíme přibližně za dva pracovní dny od vašeho schválení návrhu, který ke každé zakázce posíláme (návrh vám dorazí nejpozději druhý pracovní den). Termín se může o něco prodloužit při objednání většího počtu kapesníků s výšivkou nebo s větším počtem individuálních změn (typicky třeba u svatebních kapesníků, kdy bude na každém kapesníku jiný monogram jako památka pro vaše hosty).

Můžu mít na každém kapesníku jiný monogram? Můžu mít třeba na svatebních kapesnících monogram pro každého z hostů?

  • Ano, to není problém, na každém kapesníku může být jiný monogram.

Jakou barvu může výšivka mít?

  • Vybírat můžete z naší nabídky barev zde. Jen upozorňujeme, že barvy se mohou na každém monitoru zobrazovat trochu jinak.

Jak se starat o kapesník s výšivkou?

  • Na vyšívání používáme viskózové nebo polyesterové nitě. I u viskózových nití výrobce uvádí možnost praní na 95 °C (teplota a způsob praní závisí hlavně na samotném materiálu kapesníku - tyto informace jsou uvedeny u každého produktu).
  • Kapesník s výšivkou je lepší prát v ruce a neždímat v místě, kde je výšivka.
  • Při žehlení se pokuste vyhýbat samotné výšivce, nebo si přes výšivku umístěte jinou látku.

Jak výšivka vypadá?

  • To samozřejmě záleží na každé konkrétní výšivce.
  • Kapesníky pro výšivku se připravují ručně, berte prosím na vědomí, že se může stát, že nebude každá výšivka umístěna naprosto stejně. I když se samozřejmě snažíme o maximální přesnost a pravidelně trénujeme a snažíme se postupy vylepšovat. 🙂

 

Jaká je přesnost umístění výšivky?

  • Kapesníky pro výšivku se připravují ručně,berte prosím na vědomí, že se tedy může stát, že nebude každá výšivka umístěna naprosto stejně přesně. I když se samozřejmě snažíme o maximální přesnost a pravidelně trénujeme a snažíme se postupy vylepšovat. 🙂

Vztahuje se na výšivku možnost vrácení bez udání důvodů v zákonné 14denní lhůtě?

  • Na výšivku se tato možnost nevztahuje. Od smlouvy není možné odstoupit jestliže bylo zboží upraveno podle vašeho přání nebo přizpůsobeno vaší osobě (například vytvořením výšivky s vaším monogramem a podobně). Tato a další výjimky jsou uvedeny v §1837 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

  • Napište nám na náš e-mail: info@kapsoun.cz a my vám odpovíme hned, jak to bude v našich silách.







































Pečlivě jsme vybírali způsoby přepravy, které by byly co nejkvalitnější a zároveň zajistily co nejlepší dostupnost
zásilky pro každého za co nejvýhodnější cenu.
Po dlouhém přemýšlení jsme pro vás vybrali tyto způsoby dopravy a platby.

Doprava
Ze způsobů doručení si můžete vybrat ze tří možností.

Zásilkovna - osobní vyzvednutí si můžete zvolit v jakémkoliv výdejním místě Zásilkovny. Vyzvednutí v tomto případě stojí 95,- Kč vč. DPH.

GLS - zásilková služba, která podle mnoha hodnocení patří k nejlepším přepravcům v ČR vám přiveze balíček spolehlivě a rychle až domů. Cena za tuto službu je 105,- Kč vč. DPH.

Česká pošta - tradiční česká zásilková služba vám může přivézt balíček až domů (služba “Balík do ruky”), nebo si můžete balíček vyzvednout sami na vaší poště v době, kdy vám to bude nejvíce vyhovovat (služba “Balík na poštu). Cena je pro obě možnosti stejná - 115,- Kč vč. DPH.

Při nákupu nad 1200,- Kč včetně DPH pro vás máme jako poděkování za váš nákup dopravu ZDARMA.

Platba

Platba je možná buď on-line kartou, převodem předem na účet nebo dobírkou.
Platby on-line kartou nebo předem převodem na účet jsou BEZ POPLATKU.

Platba dobírkou je za příplatek 50,- Kč vč. DPH.

(Platbu dobírkou bohužel nemůžeme nabídnout pro objednávky, které obsahují výrobek s výšivkou na přání).

Jak pečovat o kapesníky? 

 

Každá látka vyžaduje zvláštní péči, ale nebojte, není to nic složitého.
Stačí dodržovat pár našich rad a doporučení.

 

Každý náš dodaný výrobek je opatřený informací o údržbě v podobě piktogramů. Pokud jsou pro vás

tyto obrázky záhadou, nezoufejte a mrkněte na vysvětlivky. 

 

 

Péče o kapesníky do saka

 

Obvykle jsou vyrobeny z delikátních látek jako hedvábí, satén či vlna, proto je doporučujeme prát pouze v ruce s použitím jemných pracích prostředků. Ideální teplota vody je maximálně 30 °C.

 

Kapesníčky ze 100% bavlny je možné prát i v pračce. Zvolte maximální teplotu 30 °C a program pro jemné prádlo. Svoji barvu si tak zachovají mnohem déle.

 

Sušičce se při sušení těchto kapesníků raději vyhněte a nechte je uschnout pouze volně na vzduchu.

 

Žehlení je možné na nejnižší teplotu a bez použití páry. Žehlete po rubové straně.

 

Pokud o ně budete pečovat tímto způsobem, budou vám dělat radost řadu let.

 

Péče o klasické bavlněné kapesníky

 

Kapesníky ze 100% bavlny je možné prát na 90 °C v běžných pracích prostředcích.
Většina výrobců sice doporučuje tyto kapesníky prát kvůli stálosti barev pouze na 30 °C, ale jak všichni víme, zde nám jde především o hygienu, a proto je vysoká teplota praní na místě. Aviváži se raději vyhněte, snižuje savost materiálu a to u kapesníků určitě není žádoucí.

 

U žehlení se ovšem nemusíte ničím omezovat, a můžete tak použít nejvyšší teplotu včetně páry.

 

Péče o kapesníky s výšivkou

 
Na výšivky používáme viskózové nebo polyesterové nitě.
Všechny námi používané nitě jsou vyrobeny ze surovin vysoké kvality, bez užití karcinogenů
a zakázaných AZO barviv a vyhovují tak normám s hygienickými a zdravotními předpisy.
Doporučená teplota pro praní těchto nití je max. 60 °C.

Navíc zde platí samozřejmě i všechna obecná doporučení praní podle druhu látky samotného kapesníku.

Nepoužívejte prací prostředky na bázi chlóru pro praní barevných kapesníků s výšivkou.

Výšivku můžete žehlit přes další látku, ale raději se při žehlení místům s výšivkou úplně vyhněte.

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ V 21DENNÍ LHŮTĚ.

  • Může se stát, že vám z nějakého důvodu naše kapesníky nebudou vyhovovat a budete je chtít vrátit. Na to máte nárok ze zákona a zákon vám na to dává 14 dnů. My vám přidáme ještě týden navíc.
  • 14denní lhůta, i naše prodloužená 21denní, se počítá od doručení zboží, ne od jeho objednání, takže na rozmyšlení, jestli si zboží necháte nebo pošlete zpět k nám máte času dost.
  • Nejjednodušší způsob je vyplnit náš formulář, který je pod tímto textem a spolu se zbožím poslat na naši adresu. Formulář použít nemusíte, můžete odstoupení od smlouvy napsat na kus papíru a přiložit k vracenému zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte a pošlete na naši adresu spolu s číslem vašeho účtu, na který chcete vrátit peníze. Peníze vám pošleme nejpozději do 14 dnů (ale ne dříve, než nám dorazí zboží nebo dostatečně neprokážete, že jste ho odeslali).
  • Pošleme vám peníze za vrácené zboží i za dopravu, kterou jste za doručení zaplatili. Dopravu vraceného zboží k nám platíte vy.
  • Jednou za 6 měsíců můžete zboží poslat zpět k nám na naše náklady. Pokud tuto službu chcete využít, tak nám napište e-mail nebo zavolejte a my vám vygenerujeme kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu. Pečlivě zabalený balíček nadepíšete naší adresou a opatříte tímto kódem a odnesete na pobočku Zásilkovny odkud pošlou balíček k nám.
  • Ve 14denní ani 21denní lhůtě nejde vrátit zboží, které jste si nechali upravit na míru – v našem případě je to jakákoliv objednaná výšivka.
  • Zboží prosíme vracejte nepoškozené a nepoužité, abychom nemuseli uplatnit nárok na náhradu za snížení hodnoty zboží a o to snížit vrácenou částku.
  • Zboží zpět neposílejte na dobírku, toto zboží by nikdo nepřebral, protože není jasné, že jde o vrácení zboží v zákonné lhůtě a ne třeba o nevyžádaný balíček.
  • Rádi bychom vás požádali o vrácení zboží v jeho původním obalu.

Ke stažení:

Formulář pro vrácení zboží do 21 dnů

Mrzí nás, že jste se dostali na tuto stránku, protože to znamená, že pravděpodobně nejste spokojeni s nějakým naším výrobkem.

 

Snažíme se prodávat kvalitní výrobky a snažíme se dělat výšivky co nejhezčí a co nejlepší. I tak se ale může stát, že se vždycky všechno nepovede na 100 %. Nepříjemnost spojenou s nutností reklamace bychom vám  chtěli co nejvíce usnadnit a proto jsme vám připravili náš reklamační formulář, který můžete (ale nemusíte) použít. Formulář si můžete stáhnout tady: reklamační formulář

 

Reklamační formulář vytiskněte, vyplňte a pošlete na naši adresu.

 

Reklamované zboží, prosíme, neposílejte na dobírku, protože o vašem balíčku by nikdo nevěděl a nikdo by ho tedy nepřevzal.

 

Reklamované zboží můžete poslat na naše náklady přes jakoukoliv Zásilkovnu - předem si od nás ale musíte vyžádat kód pro Zásilkovnu, který uvedete na balíčku. Balíček můžete samozřejmě poslat i na své náklady jiným dopravcem.

 

Reklamaci s námi můžete řešit i na našem e-mailu info@kapsoun.cz.

 

V tomto případě se jen ujistěte, že vám dorazil e-mail potvrzující, že nám váš požadavek s reklamací dorazil.

 

Nepříjemnou situaci s reklamací se snažíme vyřešit k vaší spokojenosti co nejdříve a nebudeme čekat celou zákonnou 30denní lhůtu, ale pokusíme se reklamaci vyřešit a navrhnout řešení této nepříjemné situace do dvou pracovních dnů.

 

Pokud s našimi výrobky nemáte žádný problém, ale přesto je chcete z nějakého důvodu vrátit v zákonné 14denní lhůtě, pak si dovolujeme odkázat vás na “Informace k vrácení zboží do 14 dnů” 

 

Ke stažení:

Reklamační formulář 

 

Adresa pro zasílání reklamací:

Aleš Souček

Jaromírova 137/55

Praha 2 - Nusle

128 00

 

Podrobné informace k reklamacím najdete i v našich obchodních podmínkách v článku VII. - Práva z vadného plnění.

 

VII.

Práva z vadného plnění

  1. Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  2. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží užívat.
  3. Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
  4. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupení od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  2. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  3. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  5. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  6. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
  7. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.
  8. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  9. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  10. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  11. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  12. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
  13. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  14. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Připravili jsme pro vás odpovědi na otázky, které by vás mohly napadnout. Pokud ani tady nenajdete odpověď na to, co potřebujete vědět, neváhejte se na nás obrátit. Využijte prosím e-mail: info@kapsoun.cz  nebo tel.: 608 956 747, kde se vám pokusíme odpovědět na vše,
co vás zajímá, a na co známe odpověď.